BUDOWANIE MARKI

budowanie marki

dla kogo jest skierowane  – dla firm które dopiero zaczynają lub chcą zmienić swój wizerunek.

Jak wyglada praca nad budową marki?

– Zadajemy pytania,

– przedstawiamy koncepcje,

– przygotowujemy projekty (logo, wizytówka, papier firmowy, strona www, księga znaku…).

– Pomagamy zbudować Twój wizerunek.

 

definicja

Budowanie tożsamości wizualnej (identyfikacja wizualna) to proces, w wyniku którego firma staje się rozpoznawalna.
Od szkicu, poprzez stabilne fundamenty, szereg drobiazgów, aż po solidną budowlę – stabilna identyfikacja wizualna. Czuwamy nieustannie nad każdym elementem identyfikacji wizualnej, aby Twoja marka stale się rozwijała i rosła w siłę, dystansując od siebie konkurencję.

Budowanie marki to inaczej tworzenie identyfikacji wizualnej i stanowi bardzo istotny element w strategii marketingowej każdej firmy. Identyfikacja wizualna wzmacnia i utrwala wizerunek firmy, a także produktów w świadomości potencjalnych Klientów. O dobry wizerunek firmy warto zadbać od samego początku. Pierwszym krokiem jest stworzenie logotypu, ważne, aby był gruntownie przemyślany. To pozwoli uniknąć późniejszych poprawek i wynikających z tego niepotrzebnych kosztów. Przemyślana identyfikacja wizualna jest dobrą inwestycją w przyszłość firmy, zwłaszcza, że późniejsza zmiana wizerunku firmy to złożony proces, niejednokrotnie pochłaniający znaczne koszty.
-Tylko solidna marka
-zapewni sukces
-i wyróżni Twoją ofertę wśród konkurencji
Budowanie tożsamości rynkowej (identyfikacja wizualna) dla firm, produktów i marek. Rozpoznawalność naszego klienta i jego oferty na rynku.
Identyfikacja wizualna udziela odpowiedzi na pytania: czym jest firma, jak się zmienia, dokąd zmierza oraz co wyróżnia ją wśród innych firm o tym samym profilu działalności? Powyższe powiedzenie szczególnie sprawdza się w odniesieniu do firm i ich wizerunku. Choć nazwa, logo firmy (logotyp) i kolory firmowe są podstawowymi wzorcami identyfikacji wizualnej, to system identyfikacji jako całość (spójna identyfikacja wizualna firmy) jest czymś więcej niż tylko sumą poszczególnych jego elementów. Właściwie zaprojektowany i umiejętnie wykorzystywany system identyfikacji wizualnej staje się efektywnym i ekonomicznym narzędziem marketingowym.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *